Prijava na e-novice
Naslednja tekma
Maribor - Olimpija
Sobota, 22. 02., Maribor
KUPI VSTOPNICE
Zadnje novice
Lestvica
1. Olimpija 20 42
2. Aluminij 20 38
3. Maribor 20 38
4. Celje 20 34
5. Mura 20 33
6. Domžale 20 25
7. Triglav Kranj 20 20
8. CB24 Tabor Sežana 20 19
9. Bravo 20 17
10. Rudar 20 8

Olimpija Ljubljana sklenila sponzorsko pogodbo s Tekpoint GmbH

15.11.2019
Zmaji bodo sodelovali z uradnim distributerskim partnerjem Amazfit za Evropo
NK Olimpija Ljubljana s ponosom sporoča, da je sklenila sodelovanje s podjetjem Tekpoint GmbH, uradnim distributerskim partnerjem Amazfit za Evropo.

Amazfit ponuja ene izmed najboljših pametnih produktov za nošenje in fitnes, ki omogočajo spremljanje vadbe, profesionalnim atletom pa dajejo živahen vpogled v 12 različnih vrst športnih aktivnosti, vključno z lokacijskim sledenjem GPS in spremljanjem biometričnih podatkov.

Vse to bo pripomoglo k temu, da bo nova generacija nogometašev NK Olimpija Ljubljana izboljšala svojo uspešnost, s tem pa pomagala klubu in trenerskemu štabu pri nadaljnjem trdem delu in premikanju nogometnih meja.

O HUAMIJU

Podjetje Huami s ukvarja z biometrijo in aktivnostjo, podprto s podatki, pohvali pa se lahko s posebnim strokovnim znanjem o nosljivi tehnologiji. Huami je obenem tudi dobavitelj tehnologije za nošenje za Xiaomi in ekskluzivni izdelovalec pametne zapesnice Mi Band. Huami od septembra 2015 uporablja znamko Amazfit za prodajo produktov za nošenje, ki niso izdelane za Xiaomi in so namenjene trgu srednjega in visokega cenovnega razreda.

Podjetje Huami je zahvaljujoč svoji tehnologiji doslej na trg odposlalo že več kot 93 milijonov pametnih izdelkov za nošenje. Znamka AMAZFIT je s svojimi pametnimi urami dosegla že več kot 60 držav in regij po svetu, vključno z ZDA, Nemčijo in Japonsko. Podjetje je obenem doseglo tudi globalni strateški dogovor s Timexom, vodilnim proizvajalcem ur v ZDA, in Mclarnom, ki je svetovno priznano podjetje na področju avtomoto tehnologije. Huamijeva pametna ura s polnim imenom Huami Technology Amazfit GTR je na sejmu IFA2019 prejela posebno nagrado za inovativnost, ki je potrditev Huamijeve drzne inovacije na področju pametnih izdelkov za nošenje.

Po raziskavah Frost & Sullivan, je Huami s svojo tehnologijo v letu 2018 presegel Apple in postal vodilni proizvajalec inteligentnih izdelkov za nošenje na svetu. Po ocenah Counterpoint Research se je AMAZFIT v prvi četrtini leta 2019 glede na količino pošiljk svojih pametnih ur uvrščal na peto mesto na svetu. Sodeč po podatkih, ki jih je objavilo svetovno znano raziskovalno podjetje IDC, so bile ure AMAZFIT v prvi četrtini leta 2019 na Kitajskem na drugem mestu glede na tržni delež na trgu ur za odrasle (brez upoštevanja otroških ur).

V spodnji galeriji si lahko ogledate utrinke s fotografiranja, na katerem so Olimpijini nogometaši Stefan Savić, Ante Vukušić in Eric Boakye pozirali s pametnimi urami Amazfit GTR, GTS in Stratos.

#verjamemvzmaje